Skip to content

МОН обяви критериите за преразказ

януари 5, 2007

Такова е заглавието на новина в Дир-а. От нея ще ви цитирам следното плиткоумие:

С най-много точки ще се оценяват точното изпълнение на изпитната задача, правилният правопис и пунктуация, точното и изчерпателно предаване на текста и липсата на елементи на разсъждение.

Ама така де, къде сте тръгнали още в 7-ми клас да мислите, че и да разсъждавате ще се опитвате. Никакви такива инче ще ви резнем точките. Много правилно, само властта има право да разсъждава. Останалите само безмозъчно трябва да Я следваме (нея де властта един вид).

Боже, боже… Дали ще преразказва добре или зле не знам, но искам моето дете да разсъждава добре. Да има бърза мисъл, точна преценка и да улавя нюансите в различните думи.

А вие?

One Comment
  1. януари 10, 2007 3:07 am

    Нищо не се е променило от 1988-ма насам, когато бях в 8-ми клас и на едно контролно, в което учителката поиска да види личното ни мнение и аз и повярвах. Единствен от над 30 души клас и естествено ми се отрази негативно на оценката …
    Но не!!! Променило се е нещо – сега поне ти казват предварително: „Недей, щото … !!!“

Коментари са забранени.

