Skip to content

Великите българи III

декември 20, 2006

Много внимателно следя тази кампания, защото за мен това е нещо сериозно и гаврите по темата ме дразнят.

Предишните ми писания са тук и тук.

Днес искам да изразя едно странно наблюдение. Знаете ли вие че интелектуалците(?!) събрали подписка и протестират срещу така наречената игра? Лошо няма казваме си всички, то и без това се превърна в пародия.

Да ама не съвсем. Защото интелектуалците започнали протеста си на 13.12.2006, а обирането на чужди джобове чрез СМСи завърши на 10.12.2006.

Малко ми е странно къде бяха всички „интелектуалци“ докато се пращаха СМСи и докато много хора роптаеха срещу разни личности елементи на списъка (‘щото разните са точно елементи)?

Кога се сетихте господа и дами интелектуалци? И какво чакахте за да възроптаете? Пионерско поръчение ли или разрешение?

Много е интелектуално няма що…

5 Коментари
  1. Георги Балтаков permalink
    декември 28, 2006 3:54 pm

    Из между живите класацията води Христо Стоичков (12). Следват го Азис(21), Иван Костов(22), Волен Сидеров(24),Слави Трифонов(27), Бойко Борисов(29), Лили Иванова(30).За този Нено Юруков(26), нито аз, нито познатите ми са слушали. Май че имаше един министър от земеделието и горите, който така се казваше и беше някъде от Велинградските махали (от квотота на ДПС), но дали е той, не съм сигурен. Всичките имат активно присъствие в масмедиите и класацията не представлява нещо друго, освен едно огледално отражение на медийната среда в България преди да стане провинция на ЕС.

  2. Георги permalink
    декември 29, 2006 11:52 am

    За мен специално присъствието на Петър Дънов в първата десятка и на Азис в първите … 1000 (поне) е доста неуместно.

    Според мен Проф. д-р Джон Атанасов НЕ е българин, въпреки че адски смотаната ни образователна система се фука с обратното.

    Ахмед Доган – мазно политическо леке което си върти гъза на всички страни само за да е на власт. Като стана диктатор ще го разстрелям лично.

    Останалите от групата: Иван Костов, Волен Сидеров, Сергей Станишев – въобще не знам какво им е великото…

  3. Georgi permalink
    януари 5, 2007 8:45 pm

    Здравежте,

    Вижте какво открих. Приятно четене.
    http://www.geocities.com/musala1/info.htm

  4. януари 5, 2007 9:44 pm

    Излез от България и като те питат от къде си и кажеш „България“, няма да кажат „Ааааа Петър Дънов“ ами „Аааа Стоичков“
    Така че нещо не ме печелиш с тая статия ама хич. Оставила съм ти я, само защото имаш право да си вярваш сам.
    И не – хич не съм толерантна по принцип. Така да знаеш.

  5. dunaks permalink
    януари 26, 2007 2:18 pm

    Е,Стоичков беше добър футболист , но само толкова…След около 20 г. много малко хора по света ще си спомнят за него.Подобно на Пушкаш.Кампанията си имаше критерии.Пък и нека не ревизираме мнението на доста българи.
    Аз лично се доверявам на великия Айнщайн и на един от последните папи.
    Ето вижте и вие:http://www.geocities.com/bratstvoto
    А може и на:http://www.bratstvoto.net

Коментари са забранени.

