Skip to content

От блоговете днес

ноември 29, 2006

Днешните ми избранници са писали по теми по които и аз съм смятала или смятам да пиша. Те са ме изпреварили и съм съгласна с меннието им.

Моят скромен принос освен съгласието ми е и опита ми да им създам малко трафик, като публикувам тук връзки към техните статии:

Носталгията на gemicha, е не само носталгия а и добре обоснован укор към това което се случва днес тук и сега.

Буренът на детската агресия“ в  Блог към pishtov.com е добре обоснована и според мен може да предизвика размисли.

Като нейно естествено продължение, допълнение или просто същата гледна точка ама през други очи идва и публикацията „За децата“ от блога Коралови видения

След като света престане да бъде волейбол, и се настроя на първолашкия режим и аз ще се вкщча и по двете теми. Но това са твърде сериозни неща, които не искам да захващам уморена и през пръсти.

Коментари са забранени.

