Skip to content

Недоумение

ноември 23, 2006

Днес поразгледах кой какво търси и как попада при мен.

Изумена съм, че народа търсещ волейболни новини попада първо при мен на някои от заявките в google. Какво е това нещо, каква е тая история?!

Защо за бога, като имаме един успешен спорт и отбор, федерацията не се е спукала да се хвали, медиите не са пляснали големи заглавия на първите си страници?

Кой малоумник е решил да изпрати волейбола в 9-та глуха и то точно когато е най-успешен?

Ало спортните ръководители, държавниците и журналистите…. Я се мобилизирайте малко. Вдигнете някакъв шум по темата.

Не че не съм благодарна за трафика, ама срам за вас, че един редови человечец има по добро индексиране от google от колкото всички вие…

4 Коментари
  1. ноември 23, 2006 4:01 pm

    foon… трябва да регнеш един волейболен домейн и да започнеш тв предаване.. явно на друг не му пука.

  2. ноември 23, 2006 4:44 pm

    Е да де ама ‘що все аз а?
    А и мисля че момчетата заслужават нещо по-добро от моето дейно непрофесионално информиране на обществото.

  3. ноември 23, 2006 8:16 pm

    Аз какво да кажа, като доста търсения за „фетишизъм“ отиват в моя посока заради ей-този пост? 😆

  4. ноември 24, 2006 1:10 pm

    Освен да ми дадеш съвет да внимавам какво пиша…. 😉 друго не знам какво може да се каже 🙂

Коментари са забранени.

