Skip to content

Лоша родителка

ноември 13, 2006

Днес влязох в ролята на лошата родителка. Очевидните трудности и мързел на отрочето бяха веднага открити и майка му взе крути мерки.

Сега освен в клас и в занималнята се упражнява и в къщи. Да не говорим какви ревове и сополи бяха.

Мнооооого ми тежи. Защото той така чистосърдечно рони крокодилски сълзи. Но повече ще ми тежи, ако след години се обърне и ми каже: „защото ти не ми обръна внимание тогава…. “

Дано вместо това някога да чуя: „Добре че тогава ме накара…“

Освен че е левичар и му е трудно, му е и доста скучно. А това определено намирисва на мързел 😦

Уф, как ли ме е търпяла мама, като знам аз какъв мързел бях.

Мамче, добре че тогава ме накара! За всички неща за които ме натисна благодаря. Благодарение на едни от тях оцелях. Благодарение на други си взех хляба в ръцете.

Коментари са забранени.

