Skip to content

Детски дрехи

ноември 5, 2006

Вчера прекарах половин ден в търсене на детско яке отговарящо на следните изисквания:

  • свежи цветове
  • дебело, зимно

Оказа се че дебело и зимно е по лесно откриваем вариант. Но виж с цветовете трагедията беше пълна. Как може детски дрехи да са предимно в тъмно синьо та чак черно, в сиво и маскивровъчни десени или в нещо черно с малки оранжеви или червени петна. Вчрно че имам момченце, ама това не значи че трябва автоматични да носи грозни, тъмни или военни дрехи.

Идеята на светлите цветове беше да се вижда от далеч в тъмното. Тя се увенча с успех след около 5 часа обикаляне по магазините.

Това ми припомни, как ме гледаха стреснато, като търсех ризка и панталон за момченце на 5 години. Имали били дънки. Аз да съм казала дънки и тениска? Казах риза и панталон.

Както и да е де. Просто се чудя защо момчетата автоматично биват сложени в графата грозно и спортно обличащи се. Което неминуемо ще стане факт, ако само това има по магазините. Как да изградиш вкус към дрехите на едно дете, когато няма избор…

Ей такива мисли ме глождят отдавна. И си ги споделям тук. Иначе съм се справила с проблема официални дрехи. До нас има една предвидлива дама, която зарежда официални момчешки дрешки. Самата тя има добър вкус и винаги може да се намерят свестни неща.

Но въпроса си стои принципно.

3 Коментари
  1. Eneya permalink
    ноември 5, 2006 10:16 pm

    Не знам. Обаче като се замисля, че за едно момче има два варианта.
    Или следва общият намек -> не се грижи за външността си и е пълен ужас, или се и има проблеми сред останалите.
    Хъм.
    А то пък все 4дно е лесно да си намериш убави дрехи.
    Всичко се върти около така наречената мода. А че не отива на 75%от жените/мъжете/изобщо хората, май не важи.

  2. Eneya permalink
    ноември 5, 2006 10:17 pm

    все едно, хубави…
    (извинявам се за правописните грешки)

  3. ноември 6, 2006 9:27 am

    Нищо лошо няма да се грижиш за себе си. А и според мен мина времето на сините престилки и белите якички. Тогава бяхме еднакви, а сега просто смениха престилките и якичките със скъсани дънки и избелели фанели.
    Според мен можеш да си модерен и без да си смешен, просто въпрос на дребни детаили. Ама даже и да искаш да постигнеш подобен ефект не става 😦
    Освен това защо се смята че малките деца трябва да са в получерно като за погребение. Та те са деца!
    Иначе си права с истерията за модата… Така и не мога да си намеря нормални обувки.

Коментари са забранени.

