Skip to content

Глосар

октомври 27, 2006

Увлечена в ежедневието съм изостанала от побългаряването на английския език и по англичанчването на българския до неузнаваемост.

Вече няма да издаваме речници драги читатели. И то не защото си нямаме дума за речник, а защото е модерно да ползваме чуждици с цел да заблудим околните колко сме начетени. Подобно нещо според мен издава само профанщина но както и да е.

А конкретният повод да съм отвратена от новите нрави е:

Глосар на термините по информационно търсене

2 Коментари
  1. Деси permalink
    декември 28, 2006 3:47 pm

    Абсолютно съм съгласна
    В последно време често ми се случва да се чудя дали все още съм в България – като чета реклами, наименования на магазини, вестници и какво ли още не. Истинка напаст Божия от чуждици и недомислици.

  2. Аделина permalink
    декември 21, 2007 9:43 am

    Здравейте,

    Опасно е безразличието с което се допуска омърсяването на родния език с излишни и грозни чуждици
    Българският език ни е съхранил като народ и сме длъжни да го опазим на всяка цена!
    Аделина

Коментари са забранени.

