Skip to content

Картови истории (III)

октомври 20, 2006

За незапознатите първа и втора част на темата.

За останалите припомням, че от банката обещаха да ми се обадят като е готова картата. Което трябваше да стане или във вторник или в сряда. В следващите диалози участници са С(лужител) и А(з)

Изчаках културно до четвъртък на обяд с плахата надежда, че може нещо… знам ли и аз какво. След което се обадих отново в картови.

А: Добър ден. Аз съм … Картата ми трябваше да е готова до вчера. И колегите ви ми бяха обещали да се обадят като пристигн.
С: Това е на гише получаване прехвърлям ви.

Пауза и нежна мелодия по телефончето.

С: Добър ден.
А: Добър ден. Казвам се … И искам да проверя готова ли ми е картата.
С: Дайте ми ЕГН.

Следва ЕГН

С: Ами момент да видя.

Отдалечава се нейде. После се чуват гласове зад кадър.

С1: Да ама нещо я няма.
С2: Е как така.
С1: Не знам, готова е била още вчера.

Отново по телефона:

С: Нещо не мога да я намеря. Вие къде сте подали молба.
А: В клона ви на Аксаков, защото от там вашата банка остави моята карта за ичезне от банкомата ви.
С: Нашата банка нашия банкомат. Всичко при нас.
А: Ами този път всичко е при вас. И таксите са за ваша сметка.
С: Ами тогава на Аксаков…
А: А неее, сметката ми е открита при вас. И ми се каза че ще си я получа при вас.
С: Е тогава момент да погледна другаде.

Следва пауза. Шепнещи гласове зад кадър „Никъде я няма и не знам какво става!“

С: Ами дайте ми телефон, и след малко ще ви се обадя.

След малко по телефона:

С: Добър ден. От Булбанк се обаждам.
А: Добър ден
С: Намерихме картата ви. Днес след 16 часа или утре сутрин можете да минете да си я вземете.

Днес сутринта се натоварих в автобуса, И отидох да си взема картата, както и да свърша малко работа в банката. Лична работа.

Отивам на гише получаване на карти. Подавам си личната карта. И зад гишето дамата се усмихва. Въвежда данните и….

С: ООООООООООО вие сте с тази карта. Вчера специално ви я отделихме.

След което взима картата от бюрото до нея, вместо да ходи да рови по сейфовете. и ми я подава.

Между другото, точно тази дама на това гише, винаги е супер точна учтива и услужлива. Като ме обраха ми съдейства адски много за документите и извлеченията.

И пак между другото от днес си имам супер личен банкер. Дето щяла да се грижи за всичките ми проблеми сметки, карти и кредити. И беше много готина мила и услужлива.

Коментари са забранени.

