Skip to content

Раздават се гривни за да гласуваме

октомври 11, 2006

Гривни с българското знаме и надпис „На мен ми пука“ щели да се раздават на избирателите за да ги приканят да гласуват.

Звучи ми като „на маймунката бананче за добро поведение“ или на зайчето морковче.

Освен това не всички се интересуват от гривни. Представям си един 35-40 годишен мъж, как си получава със светнали, влажни очи силиконовата гривничка и бърза да си я сложи на… ръката.

Утре ще раздаваме близалки сигурно или снимки са автограф и надпис „Радвам се че ви пукна!“ от някоя култова звезда.

Подхода освен че мен ме обижда е тотално неправилен.

Първо по силиконови гривнички си падат разни тинейджърки. Второ при 100 000 еднакви гривнички децата няма да искат да ги носят, ‘щото няма да са различни а по-скоро е са еднакви.

За това се подхожда различно с мисъл за всички хора. Първо делите избирателите на момченца и момиченца.

За момченцата предложете вместо гривна презерватив. Надписа „На мен ми пука“ придобива веднага двойно значение и с един куршум убиваме два заека. Можете да разнообразите и с надписа „Аз поемам отговорността си“ или „Има значение“ или каквото ви хрумне там.

За момиченцата, правилно сте подбрали гривничките. Ама сложете им и на тях различни надписчета, нека има какво да отличава децата едни от други.

Ако искате да спечелите по-голяма аудитория можете да разделите зарибявките и по възрастов признак. Тогава на по-възрастните избиратели може да предложите рекламни шалчета и чадъри. Така ще подпомогнете пенсионерите с нещо функционално и ще ги привлечете в деня на изборите.

Мен с такива евтини трикове няма да ме завлечете да гласувам. Особено ако аз не искам или не виждам смисъл.

Ако и когато отида да гласувам, бъдете така добри да си държите силикона далеч от мен. Човек трябва да прави избора си сам и по вътрешно убеждение. Не по цвят, мирис или заради една гривна. А защото е твърдо убеден, че избраният от него човек, ще си свърши работата.

Естествено, след такъв избор, ще трябва да си понесе и последствията от него. И то без да роптае.

4 Коментари
  1. ноември 3, 2006 11:48 am

    Така или иначе да гласуваш е единственият разумен начин, по който можеш да участваш в политиката…

  2. ноември 3, 2006 11:49 am

    Спор да няма. Но гласуването трябва да е осъзнато и осмислено действие. А не редене на опашки за гривнички или кило домати. За мен е важно хората да гласуват, защото вярват в идеята на гласуването, а не за 5 лева или една луканка.

  3. ноември 3, 2006 11:50 am

    няма начин българина да не си помисли “ей ги на, пак някой се е нагушил за тази идиотска идея” и ще е ПРАВ.

    аз пък искам гривна с надпис “Внимавайте в картинката” зографисана с калашничета и ерпегета

  4. Георги permalink
    ноември 3, 2006 11:50 am

    > Утре ще раздаваме близалки сигурно или снимки са автограф и надпис “Радвам се че ви пукна!” от някоя култова звезда.

    както е тръгнало май ще е от АЗИС

Коментари са забранени.

