Skip to content

Кампания за безвъзмездно и доброволно кръводаряване

октомври 10, 2006

Започва кампания за безвъзмездно и доброволно кръводаряване “Капка по капка – живот”.

Подобни кампании се опитват да дадат гласност и да информират обществото. С надеждата да спасят човешки животи.

Аз уви не мога да даря кръв (не им влизам в минималния грамаж, който искат), но мога да ви припомня че вие можете. А ако не можете можете поне да сте съпричастни.
Защо ви занимавам с това ли? Защото мои близки хора имаха нужда от кръв при животоспасяващи операции. А осигуряването на донор не винаги е лесно и възможно. Защото можем да го направим днес или утре, вместо от после. Защото сега на всички ни е далечно, но когато се сблъскаме с проблема е късно, трудно и тъжно.
И защото искрено ми се иска да попадах в графата кръводарител и да мога да дам капка от моята кръв.

Ако искате да прочетете малко по темата щракнете тук или тук

3 Коментари
  1. ноември 3, 2006 11:47 am

    Това е изключително благородно.

    За съжаление като чуя кръводаряване, винаги ще си спомням доброволното кръводаряване в армията, срещу което дават 5 дни награда. С тази разлика, че кампанията се провежда в новобранските центрове, а наградата се “осребрява” в друго поделение, където имат навика да не я признават или да я намаляват на 2 дни. Anyway 🙂 Редно е който може да дава, защото така спасява нечий живот.

  2. ноември 3, 2006 11:48 am

    Аз за първи път дарих кръв тази година на Цветница, точно след олимпиадата по литература и мога да кажа, че въобще не беше страшно – малко неприятно наистина, но вълнението измести усещането за топлия маркуч до ръката ми. Лошото е, че после се отразява много неприятно – умора, слабост, световъртеж… въпреки това мисля да опитам пак 🙂

  3. ноември 23, 2006 5:12 pm

    аз съм дарявал кръв многократно, може би над 15 пъти – изгубих им бройката след 10тия. Все пак спрях с това когато въпреки всички усилия загубих един приятел и видях че кръвта ми не можа да го спаси :(. Тъжна история .. по повод на кампанията – мога да кажа само, че в центъра по хемато-нещо си можеш да дариш кръв всеки работен ден .. така че ако искате да помогнем заедно – а да – там е много по ‘приятно’ да дариш кръв, защото поне три сестри те гледат да не припаднеш.

Коментари са забранени.

