Skip to content

Уведомление

октомври 2, 2006

Много интересно откритие.

Днес като си разчиствах статистиките забелязах, че някой се е пробвал да провери дали и до колко пиша за бивши работодатели.

С риск да разочаровам всичките бивши, настоящи и бъдещи такива, трябва да отбележа, че каквото пиша не е свързано с работодателите ми и няма да бъде. Това е моето лично място, където изразявам лично мнение.

Безплатна реклама и антиреклама няма да правя никому. Нито смятам за редно да споделям фирмени неща пред цял свят, дори и 2/3 от света да не могат да четат български, а 999/1000 да не посещават въобще този блог.

Така че мили хора не се хабете. Няма защо.

2 Коментари
  1. ноември 3, 2006 11:42 am

    ха, това е интересен казус!!
    и при мен са търсили с името на шефа ми…
    така че да те успокоя, това очевидно е масово явление 🙂

  2. ноември 3, 2006 11:43 am

    Добре де, масово да е. Ама аз ако искаш да наплюя или похваля някого с успех, мислиш ли, че моя непосещаван блог ще помогне.
    Без да говорим, че очаквах хората да ме познават и да знаят, че не смесвам лично и служебно и съм достатъчно коректна.

Коментари са забранени.

