Skip to content

Потрес без коментар

септември 28, 2006

Първо едно уточнение. Категорията е „размисли и страсти“, но съм толкова потресена, че съм се оставила само на страстите. Размислите ще са като ми мине потреса.

Откритие 1: Моцарт бил политически некоректен. И спрели няколко изпълнения?!

Откритие 2: Нищо ново под слънцето в родното здравеопазване. Така че, това не е точно откритие. Но не пречи да ме дразни.

Откритие 3: В Пловдив продължава хепатитната епидемия. Но не виждам резултат от взетите мерки освен разрастване на епидемията. Дали да сменим мерките? Или тези които предлагат мерките?

3 Коментари
  1. ноември 3, 2006 11:35 am

    хех, ами това дето пинокио и том сойер били приели “правата” вяра научи ли?

  2. ноември 3, 2006 11:35 am

    Не съм, но можеш с едно линкче да обогатиш горния списък. Все повече си мисля, че или аз съм изперкала или целия свят, но още не знам кое е вярно…

  3. ноември 3, 2006 11:36 am

    enjoy http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=941614

Коментари са забранени.

