Skip to content

Разговорки

септември 20, 2006

Говорим си по телефона с татко.

Той: Как мина първия учебен ден?
Аз: Зависи за кого. Малкия беше много щастлив! Майка му (разбирай аз) не спа цяла нощ, стана рано, беше адски притеснена. Сега ме боли и глава.
Той: Така е татковото, едно време ти като тръгваше първи клас, майка ти не спа цяла нощ, стана сутринта рано и я боля главата…

Говорим си с мама:

Тя: Можете и с автобуса да ходите до училището, защо с колата?
Аз: Нали ако има нещо трябва бързо да се изстрелям натам. Знам ли какво ще стане.
Тя: Така е майка, разликата между мен и теб е , че едно време мен като ме стегнеше шапката идвах да те проверя от обекта със самосвала.

Мдам такива ми ти исторически работи значи…

One Comment
  1. ноември 3, 2006 11:18 am

    🙂 Искрено ме развесели!

Коментари са забранени.

