Skip to content

Децата на известните

август 28, 2006

Днес ме развълнува една странна тема. За децата на известните личности. Тема вероятно изтъркана, но в момента мен лично ме вълнува.

Заради някаква си книжка, много слаба принципно, но твърде натуралистична на места в мен се загнездиха едни размисли.

На какво са подложени децата на богати, известни, комерсиални личности. Това са деца живеещи в охолство, но в златна клетка.

Всичките му там певци, актьори и други подобни медийни лица, коити се появяват посотоянно някъде по телевизии или вестници, нямат право на личен живот. И това е един вид цена която плащат, за да бъдат актуални, продавани и богати.

Но същата тази цена се плаща и от семействата им. И докато една съпруга осъзнава (или поне се предполага че знае) с какво се захваща. То едно невинно дете родено в семейството нито предполага, нито разбира в какво се забърква.

Това може да не е изобщо по вкуса му, но със самото си раждане то вече е белязано и няма бягане.

Такива деца, са под охрана заради постоянните фенове или разни малоумници.

Такива деца имат приятели, които много ги обичат, но най-вече когато мама или такто дадат автограф, снимка, билет, диск.

Такива деца нямат право на спокойни игри с другарчета.

Такива деца се намират винаги в светлините на прожекторите.

Най-лошото е, че публичните личности имат склонност към наркотици и безразборни връзки. Те никога не могат да са сигурни, защо е с тях човекът до тях.

И в тази атмосфера отглеждат деца. Деца които виждат от малки, неща които аз никога не бих искала да видя или да знам. Виждат разюздани, алкохолизирани дрогирани хора по разни партита и купони. И какво ли още не.

Та мисълта ми беше, че тези деца не израстват нормално, че те са емоционално обременени от малки. И че никой не може да им върне детството. Нито да ги изкара от сянката на татко или мама.

Дори когато искат да гледат на тях като на личности, все ще се намери, някой който да спомене известният родител и да върне спомена.

Не ми звучи щастливо в никой случай. И ми звучи гадно да ограбиш детство заради тиража на филма, диска или списанието си!

Все повече намразвам всички клюкарски дописки във всички печатни издания. И все по-ясно осъзнавам защо.

И не искам да ставам известна по какъвто и да е повод. За да не расте моето дете в златна келтка.

2 Коментари
  1. ноември 3, 2006 10:41 am

    съвсем наскоро блогнах нещо подобно

    ставаше дума за онова дете Бианка Райън дето спечели 1 милион долара. Ами това дете как ще израстне?

    по Ю-Тюб вървят разни видеота с нея, наистина изумителен глас, но … горкото дете.

  2. ноември 3, 2006 10:41 am

    Аз ако съм родител, не бих позволила детето ми да прави подобно нещо на всяка цена. Да опита – да. Но само докато му харесва. Не искам да го ограничавам, нито в едната нито в другата посока. НЕ разбирам родители – цербери с болни амбиции 😦

Коментари са забранени.

