Skip to content

Спасиха бебе забравено в кола

август 24, 2006

Едномесечно бебе е било забравено в кола при 50 градусова жега. Случаен гражданин го чул да плаче и това го спасило.

Снощи гледах интервю с майката. Тя каза, че цитирам: „Може би не сме избрали правилно мястото за колата. Но ние сме млади и без опит…“

Първо: на „младите и без опит“ родители това им е второ дете.

Второ: каквото и място да избереш за колата, мястото на бебето не е в нея само , а при родителя.

Трето: Как човек може да ЗАБРАВИ бебе в кола? Не кое да е бебе, а собственото си дете!

Аз ли съм нещо тъпа и не разбирам не знам. Но мен лично случаят ме потресе. Дори да изключим жегите като фактор, на едно бебе могат да му се случт толкова неща докато е само.

Ако можеше да бъде зарязвано къде да е, хората нямаше да дават майчинство.

Абе много ми се иска да пиша по темата. Но както съм вбесена, ще кажа едни неща дето не са нито за казване нито за писане…

За това ще потъна в изумено и невярващо мълчание.

Коментари са забранени.

