Skip to content

Призив

август 17, 2006

Скъпи четящи! Или по-скоро скъпи коментиращи!

За незабелязалите от вас, този блог се води основно на български (да не кажем единствено). Още със самото му създаване, учредителното събрание в лицето на аз и моя милост твърдо реши, че тук ще се пише само на български (стига това да е възможно) и само на кирилица.

Искренно се радвам на интереса, който проявявате да четете щуротиите публикувани тук. И от сърце ви благодаря за коментарите.

За нещастие, коментарите, които не са на кирилица, ми създават душевен дискомфорт и забавят времето ми за отговор. В следствие на което, от този момент нататък, не смятам да отговарям на подобни коментари.

Ако практиката продължи и те станат твърде много, ще бъдат изтривани без значение, колко съдържателни или приятни са ми.

За ваше, а и мое улеснение прилагам следните връзки:

От мен толкова, от вас доброто желание!

3 Коментари
  1. ноември 3, 2006 10:04 am

    Kirilica форева 🙂

    не мога да убедя контактите си от аскю-то че да пишеш на кирилица означава че те е грижа за човека отсреща. Проява на добра култура е най-малкото.
    Кирилицата е много по-четлива от всяка друга азбука която познавам.

    за да подкрепя думите си ще приложа пъзел 🙂 към коментара си: познай какво съм написал тука: “lIlI1″

  2. ноември 3, 2006 10:04 am

    Направо ме хвърли в размисъл. Плахо грешно предположение за някоя Лилия или нещо като Илия… Само примерно де! 😉

  3. ноември 3, 2006 10:04 am

    абе ник си е това ама с подходящо избран шрифт изглежда като оградка от 5 стълбчета 🙂 а всъщност пише “лили-едно”

Коментари са забранени.

