Skip to content

Хазяите

август 8, 2006

Та като се замисля и аз не правя изключение от вечно оплакващите се наематели. Не, че мърморя по цял ден. Просто все ще се случи да кажа “ С хазяи да си нямаш работа“ или други сродни фрази.

Обаче за да съм честна седнах и се замислих, какво съм видяла аз от хазяите и имам ли право на подобни реплики.

И ето равносметката:

Хазяин 1 – отвратителен човечец, който идваше непоканен. Влизаше като у дома си. Държеше да има ключ. И куп други простотии.

Хазяи 2 – Много свестни хора, много разбрани. Живяхме при тях 4 години без увеличение на наема. Никога не дойдоха да ни притеснят. Винаги много услужливи и загрижени. Бяха ни като баба и дядо. Раздялата бе болезнена и за двете страни, но нямахме избор.

Хазяин 3 – Много печен тип. Видях го като се запознавахме с него. След 1 година, като се наложи да напускаме, го видя съпругът ми. През останалото време му превеждах наема по банков път.

Хазяи 4 – текущите. Много точни. Даде ни ключовете и каза това си е у вас. Можете да правите каквото си искате. Никога не ме притесни за наема, макар по някога да го забавях с 10-ина дни. Вчера и казах, че ще се местим у нас, а тя жената каза че се радва много че вече си имаме дом.

И така сега, като чета, май нямам никакво право да се оплаквам от хазяи. Не знам от къде тоя късмет. Ама случваме все на нормални хора.

Последното трябва да служи и за успокоение на други наематели: Останали са още нормални хазяи на този свят.

3 Коментари
  1. Георги permalink
    ноември 3, 2006 9:13 am

    Наскоро ми разправяха за една приятелка на приятелка дето хазяина идвал когато няма никого и й миришел гащичките както си би били простряни на терасата.

  2. ноември 3, 2006 9:14 am

    Идея си нямаш колко ми липсваха твоите гениални прозрения. 🙂
    Айде към 20-ти да заформим нещо?

  3. Георги permalink
    ноември 3, 2006 9:14 am

    Ми… Боби (Робсън) отивал на море да топне юрдека. Като се върне чакаме да се обади.

Коментари са забранени.

