Skip to content

Аман от майстори

юли 24, 2006

Права била приказката „Майсторе, майсторе! Викам ти майсторе, ‘щото не ти знам името.“

От май месец ремонта в къщи приключва „ей сега до седмица.“ Няма да смятам, до коя седмица сме.

Днес аз бях там, на работната площадка. Да ама майстора го нямаше. И нямало да дойде, че имал работа. Аз ‘щото съм безработна нали… Бавачка един вид, ама не на деца, а на майстори.
Но за сметка на това, след като му се каза 20 пъти да не влиза в стаите с лакирания паркет, той какво?!

Не бе, не е влязъл. Внесъл си е само материалите. Идеше ми да го убия.

Аз моето боядисване си го свърших (ще се изфукам с 3-цветния радиатор някой ден) и хоп отивам при тези с кухнята.

Кухнята щеше да пристига в сряда. Да, да ама не (култова фраза нали). Сега от сряда уж ще идва в понеделник пък да видим.

Дано онези за вратите дойдат в четвъртък, че ако и те ми свият някой номер…

И стискайте палци до 2-ри август ремонта да свърши, че вече го сънувам.

2 Коментари
  1. ноември 2, 2006 10:27 pm

    Стискам палци, но едва ли ще ти помогн� 😦 У дома почти 2 години се разминавах с някакви си майстори и… резултата е, че и до днес не съм приключила. А още по-гадното е, че май пак ще къртя и… някак си… писва ти да се занимава� 😦 Дано бързо и безвъзвратно да се отървеш от тях!

  2. ноември 2, 2006 10:28 pm

    Мерси, мерси. Само да ги изнеса до седмица две от нас и си сменям адреса 😉 да не вземат пак да дойдат.
    И повече никакви майстори. Един латекс все ще ударя. 🙂
    Че то определено си е за писване. А и те са едни скоростни…
    Като пусна снимка на детския радиатор, ще видиш колко задобрях край тези ремонти и то само с цел да ги изгоня по бързо :))

Коментари са забранени.

