Skip to content

Сагата „Технополис“ (продължение)

юли 17, 2006

Не помествам отговора директно, само защото е личен отговор до съпруга ми.

След като писахме в неделя до отдел клиенти или както се води там, днес преди обяд се получи отговор.

Това определено ме изненада приятно. Още по-изненадана останах от смаото писмо, защото се оказа, че хората на по-високо ниво си вършат работата.

Ако сте чели писмото ни, там не се споменава нищо за модела на стоките.

Очивидно са направили проверка, защото в отговора се цитираше не само марката, но и точният модел на съдомиялната, от която тръгна тази история.

След като се извиниха и поеха отговорността за проблема, предложиха и компенсация. Да ни намерят този модел (те си знаят как) и да ни направят отстъпка, защото цитирам:

обеща … да вземе необходимите мерки. Но в крайна сметка Вие си оставате разочарован от случилото се.

Отговорихме своевременно, че вече си имаме техника. Но благодарим за писмото и отзивчивостта.

От тук изказвам похвала на господина, който е разгледал писмото ни и си е свършил работата съвестно.

П. П. Това не значи, че ще пазаря от там. Просто държа на обективността.

Advertisements

Коментари са забранени.

%d bloggers like this: