Skip to content

Сагата „Технополис“

юли 16, 2006

След вчрашните ми писания, още не ми е минал яда. Откривам битка с „Технополис“.

Днес публикувам писмото на съпруга ми до „Технополис“. Интересно ми е дали ще има отговор и отзвук.

Бих искал да ви кажа, че дълго време считах вашият магазин(по-точно Технополис в Младост 4) за номер 1 в София и страната, но за съжаление вече не е така. От самото Ви създаване пазаря от магазина с удоволствие, но с годините това удоволствие намаляваше, а след вчерашната случка вече напълно ме изгубихте като клиент. Дойдох при вас да си купя вградена пералня и вградена съдомиялна машина на изплащане. Беше ми необходимо около 20 минути да открия някой консултант(т.нар. консултант с име Иван, защото аз разбирах повече от него, а и бях доста по-любезен от него и всички останали), който отвори 2 миялни, една пералня и отиде да пуши цигари и да си приказва с другите т.нар. консултанти. Както и да е, избрах си сам миялна и пералня, след още 25 минути опити да намеря някой „по-свободен“ консултант идва същия „консултант“ и с голямо умствено усилие ми написва номерата на електроуредите които исках да закупя и отново се зае с „работата“ си. Уредих кредита за около час. Отново отивам на т.нар „щанд“ и отново 25 мин. чакане. Нееее, този път излъгах, на 5-тата минута им прекъснах разговора с учтивото „извинете, може ли някой да ме обслужи“, а те ми отговориха „Шъ чакаш“!!!!! Накрая все пак намерих един консултант, който за мое огромно удивление работеше и то истински. Човека любезно ми обясни, че той е зает и повика един друг консултант да ме обслужи. Момчето, което дойде, ми направи добро впечетление, отидохме да уговорим транспорта и момчето веднага ми каза „Извинявайте, ама е останала само мострата, сигурни ли сте че я искате?“. Естествено че веднага загърбих кредита и казах, че не искам кредит и не искам да пазаря повече от този магазин. Съпругата ми като по-нахална отиде да се оплаче на зам. шефа на отдела. Който в последствие не стига че не се е извинил, а е проявил пълно разбиране към служителите си, които „били още нови и трябвало да се вземе това в предвид“. От разговора с него се оказа, че дори да сме искали и мострата на миялната не сме можели да купим, защото била капарирана. Така че да не си купя нищо от Вашият магазин ми отне точно 4 часа и половина. Моля Ви направете си необходимите изводи за това как трябва да работите с клиентите си и как Вашият персонал ги пропъжда от магазина. Сигурно аз не съм Ви важен клиент, нямам и претенции да съм такъв с покупка в рамките на 2000 лв, но така не се прави бизнес. Сигурно знаете следната максима: „Един доволен клиент довежда 3-ма клиента. А от един недоволен клиент се губят 7 клиента“. Предполагам, че това писмо ще отиде в кошчето за боклук на някоя секретарка, но така просто клиентите Ви рано или късно ще ви напуснат, защото имате конкуренти, които засега може и да нямат същия богат асортимент като Вас, но имат обслужване на европейско ниво.

Благодаря Ви за вниманието.

Ако случайно някой го прочете и отговори, обещавам да го споделя тук.

38 Коментари
  1. петя тихинова permalink
    ноември 2, 2006 10:19 pm

    Браво! Много ми хареса писмото ви още повече че и аз наскоро се сблъсках със същото невежие в технополис само, че във Велико Търново исках да си купя фото апарат но не ми се обърна никакво внимание а когато това стана най сетне консултанта не можа да ми каже нищо защото знаеше по малко и от мене. Голям ужас толкова ли много работа имат, че не могат да научат две три неща. Незнам Голямо Безобразие е това

  2. Николай permalink
    ноември 2, 2006 10:19 pm

    Съгласен съм!!!Консултантите в Технополис са под всякаква критика!!!Незнам въобще под какъв критерии ги взимат да работят тия хора там….Би било добре поне някакво техническо образование да имат….знам ли….При покупката на един хладилник в Технополис до Метро в Пловдив,консултанта не можа да ми даде елементарни характеристики на хладилника….Той дори не беше чувал за фреон…камо ли да знае кой с какъв тип работи…Дори за страната производител не знаеше,та се наложи аз да гледам табелките отвътре…ПЪЛНА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ!!!!

  3. Деян Павлов permalink
    февруари 7, 2007 10:48 am

    Aз мога да кажа същото за магазина в Русе, кв. Дружба, където исках да пробвам китарите, но „колегата“, който беше там, на два пъти демонстрира явно неудоволствие от това, че е назначен на работа в магазина, и че работата му е крайно неприятна, защото едвам изтрая да приключа с пробата, тъй като в същия момент нямах конкретно намерение и да купувам. Но и да имах, отношението му щеше да бъде същото. Не знам името му, не съобразих да проверя, а и не ми се ходи пак до там, безсмислено усилие (поне за мен). Знам само, че е на черната техника. Абе, здраве да е. Каквото е посял, ще си жъне. То явно и самите магазини вече не им пука особено за клиентите. Ако не си ти, друг ще дойде и ще купи. Тъй че, защо да се трепят консултантите да си дават зор????

  4. Надежда Любенова permalink
    септември 11, 2007 11:24 pm

    Всичко,което прочетох дотук изобщо не ме озадачи. Дори напротив, сигурна съм ,че това е така. На мен също ми се случва всеки път, когато отида в техните магазини. Рядкост е факта консултант да посрещне клиента, дори магазина да е празен. Но за какво посрещане говоря, аз лично съм търсила 10 мин и повече човек, който е от персонала за консултация ,независимо, че магазина е бил празен. Абсолютно недоволна съм от обслужващия персонал в тези магазини.

  5. Стоян Дарков permalink
    октомври 30, 2007 4:27 pm

    За съжаление, мога да потвърдя същото и за Техномаркет – пазарувам и в Пловдив и в Бургас, но качеството на услугата е под всякаква критика! Вместо да се нарадваш на новата си придобивка, те правят всичко възможно да ти развалят настроението и общото впечатление.

  6. Борис Божков permalink
    октомври 30, 2007 9:50 pm

    Здравейте,всичко до тук казано може да го потвърди целокупният български народ,но какво от това , май ни става ясно ,че за да е по евтино там се назначават необучени хлапетз за смешни стотинки.Какво очаквате от такива хора да тичат по вас и да ви правят теманета или да реагират светкавично на жалбите ви,аре моля:)))
    Идеята тук е не те какво ще направят , а ние какво ще направим.
    Например да не се пазарува при тях ,жалби в комисията на потребителите , жалби в министерството на финансите от където са им издадени лицензиите за търговия ,и до съответният франчизант с който работят .Смятам ,че това би бил един по рационален подход с които да ги накараме да се вразумят и започнат да уважават нас и парите ни.

  7. Златин Златев permalink
    октомври 30, 2007 10:08 pm

    От дълго време ,ходя в този магазин в младост 4 само за да разгледам стоките, защото когато се наложи просто да попиташ нещо ,ако случайно намериш някой от онези безделници ,се оказва ,че нямат отговор на твоя въпрос по простата причина ,че познанията им са на нулево ниво, все пак ако аз продавам електроуреди ще си направя труда да разбера долу горе как изглежда пералнята , за да мога да я различа от сушилнята.

  8. октомври 31, 2007 9:27 am

    @ Борис – ами в предната статия по темата съм обявила, че повече няма да пазарувам в Тенополис и вече година и нещо си спазвам обещанието. Значи правя нещо.

    А писането на подобна статия също е правене на нещо. На последните лекции, които слушах, бе цитирано шведско проучване, което показва:

    Един недоволен потребител на даден стока или услуга отблъсква около 250 потенциални клиенти.

    Така, че дори писането на подобна тема, вече е правене на нещо.

  9. Емилиян Господинов permalink
    ноември 5, 2007 1:45 pm

    Здравей Гергана,

    Наистина ти съчувствам за това, което си преживяла. Искам да ти кажа, че ти не си единствената и не е единствен магазина, в който се случват такива неща. Моето обяснение (гледна точка) за това е че веригите магазини просто не искат да инвестират в техните служители, това комбинирано с HR Manager-а, който/която се бие в гърдите „Видиш ли средната работна заплата е 500 лв., а наш’те хора работят за 350 и съм много добър“ правят тази жалка картинка реалност. Просто така наречените Мениджъри с главно Мъ ги МъРзи да разработят една трейнинг програма или да платят на външна фирма да тренират хората в продажби и да им сложат някакъв процент бонус за всеки един продаден продукт. Ако това стане в която и да е верига магазини те ще бъдат Номер 1. Но докато това стане сигурно ще мине много време.

    П.С. Ако пазаруваш от интернет може би ще имате по-малко проблеми от подобно естество.

  10. Анатолий permalink
    ноември 12, 2007 5:05 pm

    Веригата „Технополис“ отдавна несъществува за мен. Освен че обслужването им е под всякаква критика и избора на стоките намаля драстично. Предлагат се вече и пазарските стоки със съмнителното качество. Каква е тази верига хипермаркети за техника, на която web сайта и не работи от повече от половин година. Това е смешно за 21 век.

  11. Boltendahl permalink
    ноември 26, 2007 3:26 pm

    За съжаление не само във веригите – навсякъде е така. Особено силно впечатление прави веригата Т-маркет, където явно наемат ментално обременени по социални програми.
    Четейки по-горе виждам, че явно все още има хора, коитодържат да си вършат добре работата. Но иначе масова тенденция е много хора да не са наясно какво правят на работното си място и останалите да са им криви, че работят това…
    Да се оплакваме… казвайте само кога и как и аз ще се присъединя с готовност. Обаче и онзи, на когото се оплачем, сигугурно ще е недоволен, че е държавен служител с ниска заплата….

  12. ъхъ хъ permalink
    декември 2, 2007 1:42 pm

    „Българио, обичам те!“

  13. Кристина permalink
    декември 9, 2007 4:36 pm

    Аз не съм на същото мнение за персонала в Технополис. Вече на няколко пъти пазарувам от магазина им във В.Търново и винаги са ми обръщали внимание и са ме консултирали за това , което ме интересува. Но определено мисля че на много места персонала е некомпетентен в това , с което се занимава , а и няма и желание да научи нещо ново.

  14. Gri permalink
    декември 10, 2007 12:05 am

    аа същото е положението и в техномаркета в Пазарджик лятото с 300 зора успях да си купя монитор 🙂 е в крайна сметка успях де !!! помислих че само кварталния техномаркет е пълен с некадърни служители ама явно е практика и за технополис и техномаркет в цяла България – може служителите да преминават и специално обучение за това се искат умения :))) изгонилия най-много клиенти трябва да получава някаква награда – не е лесна и тая работа – в технополиса в Пазарджик не съм ходил защото наскоро го откриха ама утре отивам с един хронометър – ще си търся FM трансмитер 🙂 дано успея за по-малко от час

  15. Ева permalink
    декември 10, 2007 8:24 pm

    Тук в русе се случи същото със консултантите.Клиентите си се разхождат из технополис в търсене на консултант.А, тези така наречени консултанти-си бъбрят сладко в един ъгъл.

  16. kiril permalink
    декември 14, 2007 1:41 pm

    Много се радвам за писмото аз скоро също имах вземане даване с този магазин и неговите консултанти.Чакането беше същото и имам чувството ,че знаех доста повече от консултанта ,който ми обясняваше предимствата и недостатъците на два хладилника.Виждам ,че отговор от тях няма но това съвсем не ме учудва.

  17. ДА permalink
    декември 18, 2007 3:32 pm

    Мда, техномаркет е същото положение, но бях по търпелива и издържах малко повече от вас до момента в който видях как пакетираха мострата … малко стреч фолио и това беше (без стреопор без кашон без предпазни за крачетата) при въпроса а как ще го кача без да счупя крачетата в този вид до 3ти етаж без асансьор казаха ами … ще вдигнете във въздуха и ще го носите. Незнам явно приличах на супермен да вдигна пералня с 2 голи ръце.

  18. mitco permalink
    декември 21, 2007 9:50 pm

    във благоевград е същото плачевно състояние освен това са може би най скъпите магазини същите стоки които се предлагат на прмоци се намират на същата цена в обикновените магазини за уреди

  19. ина permalink
    януари 3, 2008 11:56 am

    определено трябва да се обърне внимание на тези коментари мисля че е излишно и аз да казвам с колко зор си купих пералня от технополис Плевен ;( ,но колкото и да се оплакваме немисля че някой ще обърне внимание .да неказвам голяма дума но в магазин Зора /Плевен/ можеби имах голям късмет да попадна на страшно любезен консултант човека ми отдели около 40 минути ако не и повече

  20. неизвестен permalink
    януари 3, 2008 5:55 pm

    Здравейте.Това за Технополис е вярно,но същото се отнася и за Техномаркет,Бриколаж .Не т и обръщат внимание,молиш ги да те информират ,но те оставят с чувството,че си нахален и си прекъснал техния важен разговор или важна работа

  21. mimo permalink
    януари 5, 2008 3:21 pm

    Технополис……….. еми ……
    отивам
    харсесвам си 12″ лаптоп
    моля/ учтиво/ някой да ми го покаже
    гледатме странно
    казват ми:
    – е нали го виждате
    аз все още учтиво:
    – искам да го видя
    те:
    – ама как да го видите
    аз:
    – пуснете го, моля
    те:
    – ще го купители
    аз:
    – хайде първо да го пуснем
    те:
    -само ако го купите
    аз:
    – пуснете го да видя да ли ще ми хареса /2000,00лв/ струва
    те:
    – ми не може и няма
    аз: /загубил търпение/
    – …………. бях нецензурен

    Технополис ………. ами…
    вече ходя само да се дразня с тях като имам време и не съм на кеф

    а за „xerox Б-я“
    нямам думи ….

  22. Венцини permalink
    януари 6, 2008 4:59 pm

    Ето и от мен няколко случая с Технополис и Техномаркет:
    1.Закупихме служебен лаптоп от Техномаркет (обслужващ сервиз K&K) и при невнимание от страна на колегата компютъра пада и се счупва жака в който се включва захранващия кабел. Отива в сервиза и тъй като е по наша вина сме готови да заплатим нужният ремонт. Мотаха ни повече от 4 месеца под най-различни претексти и накрая казаха, че трябва да се смени цялата дънна платка. Платихме доста пари за това и го направиха. Скоро пак се случи подибен инцидент, но отидохме вече в друг компютърен сервиз и смениха само отделната част и то само за 2 дни. Естествено за сума 5 пъти по-малка.
    2.Закупихме пералня Candy от Технополис в Младост 4 (обслужващ и лицензиран сервиз за Candy е Роял Електроникс). Няколко дни след изтичането на гаранцията пералнята се оказва, че има интелект и отказва да работи (работи когато си иска, колкото си иска и както си иска), много често дори бойкотира. Обаждаме се във въпросния сервиз и ни отговарят, че техниците обслужват с предимство гаранционните, ако искаме да дойде техен човек ще бъде най-рано след месец. През интернет открихме друг сервиз (Небел Сервиз) и след няколко дни дойде един абсолютно некадърен техник, отвори филтъра и каза, че проблема е от почистването му (въпреки че нямаше обсолютно нищо), взе 20 лв. за посещението и си замина. Пералнята поработи известно време и отнови същите номера. Обадих се отново до Роял Електроникс (като предстовители за Candy) и отново същия отговор. Реших да чакаме този един месец, но да си дойде специалист, който разбира. В началото на декември ми се обаждат и питат дали да изпратят техник или сме се отказали (вече е минал този 1 месец) и след като им казах, че тях ги чакаме ми отговориха, че следващата седмица ще дойде човек. Минаха 2 седмици и ни техник, ни обаждане. На третата седмица аз ги потърсих и ми отговориха, че след като не е дошъл никой значи са заети техниците (ами то никой работодател няма да държи хората си неангажирани и всичко опира до това да направиш правилно графиците, така че да не губиш клиент). Повикахме друг техник (все пак вече два месеца чакаме да се оправи тази пералня), който много съвестно провери всичко и се консултира с хора занимаващи се с ремонтите на електроники и откри един детайл с биметална пластинка, който създава проблема. Сега чакаме да го намери и да оправи нещата. Та в разговора с този техник разбрах от него, че съвремената техника се прави да издържи до срока на гаранцията и след това да си купиш нова.
    3.2006 монирахме пак в офиса климатик Toshiba закупен от Технополис Люлин. Монтажа се извърши от оторизиран техен сервиз, който е задължен в гаранционния срок да идва и да проверява състоянието и да почиства уреда, а нито веднъж не е идвал никой от тях. През лятото на следващата 2007 год. протече от тръбата, която отвежда конденза. В продължение на две седмици звънях по няколко пъти на ден на всички стационарни и мобилни телефони на сервиза и един единствен път се свързах с някаква служителка, която изпрати техник, но той дойде извън работното време и не е намерил никой. Започнаха отново мъките с търсенето на човек от сервиза и нищо. Техника каза, че е на море и да продължавам да звъня. Писна ми и по препоръка на колегата от първата случка отидох в Технополис Люлин с всичката документация за уреда и след настояване от моя страна ме записаха в книгата за рекламации и след около седмица дойде техник и отстрани повредата.

    Извод: Търсете си правата до край, запознайте се с нужните закони и т.н., които защитават правата ви (ако ги научите маже да кандидатствате и да запишете право:)). Некадърниците, онези които ни лъжат и ограбват ги помествайте по разните форуми, за да предпазите и други от същата съдба. Жалвайте се, ако не ти обръщат внимание жалвайте се по-нагоре и в най-последен случай до Комисията по петициите и жалбите.

    „Помощ ограбват ни“ беше част от в. Стършел, но това беше черен хумор. Не смятам, че някой от нас може да се смее на неволите ни, но пак можем да викаме „Помощ ограбват ни“ и да не чакаме да дойде Неволята да ни оправи проблема, а да се захванем и да го извадим наяве.

  23. Илияна permalink
    януари 8, 2008 1:11 pm

    Господине, писмото Ви ме накара да си спомния подобен случай с мен, но тогава ставаше въпрос за закупено от мен DVD с марката Samsung от “ТЕХНОМАРКЕТ“. След като го разнасях 16 пъти по скапаните им гаранционни сервизи в “Дружба“ и незнам си къде в момента въпросната вещ седи като паметник без да функционира от както е купена. Може да прозвучи смешно но писах чак в съюза на потребителите, които незнам какво направиха, но е факт, че си прибрах DVD-то и то не работеше. Смяна можело да има само ако дефекта е неотстраняем е да де но според тях няма такъв вариант. Така аз го разнасях 100 пъти без резултат ползвах сигурно най-много 10 дни. От тогава познаите дали ще си купя нещо Samsung НЕ!!! И не защото е Samsung, а защото вносители за България са “К&К Electronics“, гаранционния сервиз е към “К&К“ сервиз, които са най-некомпетентните и прости хора, които съм виждала.Отказах се и от поправката и от всичко свързано с тях, вярно дадох си парите за нещо което не работи, но просто ми писна да се разправям с нещасници. За съжаление в България още не сме се научили да работим с хора, а за такива магазини (хипермаркети) не сме доживяли. Прост народ сме си и ако не се наблегне на подбора на персонал и обслужването на клиентите …. всъщност нищо няма да стане само ще има повече недоволни клиенти.

  24. Христо permalink
    януари 8, 2008 6:37 pm

    Имах интересен случай в Кауфланд – София.Исках да купя лампа против насекоми и си избрах.Поисках да я купя , след като проверя дали работи.Отказаха ми – нямало къде да се включи.На въпроса ми ако се окаже че не работи отговориха да си пазя чека за сервиз?(май беше гаранционен).Започнах да се възмущавам на което ми отговориха: „Какво толкова искате? Тази верига магазини е за бедни !!!“
    Не успях да реагирам – не знаех да се обидя ли , че съм беден щом съм влязал при тях или да се смея.Пратиха ме самостоятелно да си търся контакт да пробвам лампата.Намерих и я купих, защото ми трябваше

  25. Валери permalink
    януари 16, 2008 11:43 pm

    Скьпи потребители,много сьжалявам като чета всички тези негативи за тези две фирми за техника 😦 разбирам ви и ви сьчувствам.За мое сьжаление явно нещата много са се променили,казвам го като бивш служител на Технополис -Младост 4 .Когато работех там (това беше преди 4 години) нещата не седяха по този начин ,обучението ни траеше 1 месец гледаха ни по 5 човека най-малко какво правим и дали сме достатьчно компетентни по отношение на знанията ни за продуктите дори ни изпитваха.Трябваше да се знае, когато погледнеш модела да кажеш какви характеристики има той след което ти даваха да го сравниш с още няколко модела.Дьржаха ни изключително строго !!За правилната работа ни следяха- шеф на отдел зам . шеф на отдел ,вьтрешен контрол,както и управитела и всички шефове на магазина а за капак ни следяха и на камерите.Беше изключително тежко!!! Да не говорим за отношението ни с клиентите-трябваше да ги „носим на рьце „.За мен и моите колеги бе изключително срамно да не можем да отговорим на някой вьпрос на клиент ,но и това се е случвало няма как да знаеш всичко за всеки модел и на главата си да имаш над 200 артикула ,но когато незнаех нещо питах по стари колеги или шефове които ми помагаха да отговоря а поставения вьпрос ,Аз сьм работохолик и си вьршех работата изключително прецизно.За близо 1 година работа там нямаше нито едно оплакване от мой клиент.Преди обучавахме персонала на всички новооткрити магазини в страната като образцов магазин.Явно нещата вече не седят по този начин ,наемат се хора които нямат никакво желание за работа и явно им е все тая, оттам вьзниква и проблема с обслужването.Нещата наистина са се променили много 😦 По онова време наистина имаше много кадьрни колеги които в последствие станаха и шефове на отдели и ми е много тьпо като чета всичките несгоди които СТЕ имали с обслужването.И ще се повторя явно ИМА глад на кадри които имат желание за работа . Мога да дам няколко сьвета относно покупките които правите -ще дьржите когато правите покупка всичко да се пробва дали работи докато сте още в магазина .- ако имате проблем с персонала тьрсите сьответния шеф на отдела в който правите покупката .-ако имате проблем с някой сервиз или продикт тьрсите защита на потребителя вьрши работа http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt&op=send&id=21 .

    Надявам се да сьм помогнал по някакьв начин

  26. коко permalink
    февруари 3, 2008 9:17 pm

    това е защото има глад за работна ръка но въпреки това не се вдигат заплатите. когато едно от двете се промени ще се оправят нещата

  27. един друг селянин permalink
    февруари 11, 2008 4:55 pm

    „пазаря“ страхотен глагол :)))))))))))

  28. otherside permalink
    февруари 11, 2008 11:40 pm

    Здравеите!!!Аз доскорошен служител на въпросната фирма и съм съгласен напълно само с последния писал.Сега верно сигурно има злуопотреби с обслужването и със сервизи и за това всеки трябва да си търси правата в такива случаи и тн…Обаче съм сигурен че и доста от вас преувиличвате с написаното тук.И ми прави най-много впечатление за това че се оплакват никой не им бил обръщал внимание и тн.Ок ами какъв е проблема ако запиташ някой консултант за това за което си дошъл( няма нито да те глътне нито да те набие) сега ако си дошъл за да се дразниш с тях(консултантите) както някой по-горе се изказа ами бъди 100% сигурен , че ще те запомнят и всеки път като идваш ще бягат от тебе като дявол от тамян.Все пак там не място да си изливаш гнева пък и хората имат работа нали така.По отношение на компетентноста бих казал така> ами случили сте на нов служител който навлиза в професията нармално е да не е съвсем в час, момолете го ако той не се сеща да извика някой по- опитен колега.Общо взето с разбиране от двете страни всичко става и така….

  29. Bluba permalink
    май 3, 2008 9:12 am

    Към „otherside“
    Е не може всеки път да са намусени и когато помолиш да ти обяснят ТТ характеристики и да се тества продукта да отказват! Та те не знаят какво продават. Исках да си купя съраунд и какво трябва само на вид и цена така ли? Извинения за грубия език ама като сме от балкана ядем доматите с колците така ли?Относно мениджърите- изобщо не им пука ВЪОБЩЕ! Ако беше така щеше да е различно!познавам една от тях. Търсете си правата !

  30. Недоволен permalink
    май 11, 2008 8:11 am

    Така е във всички клонове на Технополис,а тоя във В.Търново наистина е адски неприятно организиран-влизаш по ненатоеарено време и заварваш консултантите да играят тенис на корт на една голяма плазма и са толкова обсебени,че имам чувството,че си мислят,че са на Уимбълдън…Дори не забелязват,че е влязъл потенциален “изкарвач” на надниците им…И мисля,че за това имат голяма вина управителите на магазините и в частност-ВАЛЕРИ МАКСИМОВ-човек с доста надменно и неуважително поведение към КЛИЕНТИТЕ!

    Забравих да спомена и случая,когато се опитах да получа информация за бутони по пералня BEKO,които не ми бяха ясни за какви функции са.Консултанта почна да мънка,клекна да гледа (и гледаше доста изненадан :)),сякаш не виждаше бутоните за първи път,което е сигурно,а самата пералня!И почна да ми рови в упътването…Момче викам му,аз и сам мога чета и то доста по-добре от теб!Искам ти да ми обясниш…После се оплаках на отговорника на сектора-виж,казвам му,тия момчета вместо като няма хора да се подпират на тия хладилници,да вземат и да си прочетат упътванията и да не се излагат така…Няма оправия-тия 20-ина годишни нямат стимул не за работа,а за живот,струва ми се…

  31. Недоволен permalink
    май 11, 2008 8:14 am

    ЧЕТЕЙКИ ЗА ТЕХНОПОЛИС,ДОПУСНАХ НЕПРИЯТНА ГРЕШКА-ПЪРВИЯ МИ ОПИСАН СЛУЧАЙ Е ЗА ТЕХНОМАРКЕТ В.ТЪРНОВО,КЪДЕТО УПРАВИТЕЛ Е ВАЛЕРИ МАКСИМОВ.ИЗВИНЯВАМ СЕ!!!

  32. Методи permalink
    май 22, 2008 11:16 pm

    Знаете ли че във Великобритания и някой други ЕУ срани глоби от комисия за защита на потребителите няма. Наказанието на компанията е че просто никой не купува от нея. Тук чета как всички сте недоволни от Технотата, но всъщност пак ходите да си купувате боклуците им…

  33. май 29, 2008 2:18 pm

    Здравейте!Техномаркет във Велико Търново е вече нещо ужасно.От доста отдавна не бях пазарувал там /може би 1,2 години/ и сега като отидох и снесох 1400 лв за електроуреди, такова обслужване получих, че съм отвратен от тия хора.Малко ми оставаше да ги вдигна всички във въздуха,но се въздържах.Ми то няма никакво желание за работа тоя персонал.Не можеш да намериш един консултат,който да даде своето компетентно мнение.Все заети,все изчакайте малко.Не ми се говори по натам за начинът по който се вземат закупените електроуреди.Добре че майка ми успя да изтика количката до паркираното наблизо превозно средство,след което аз със сетни усилия си натоварих всичко.Ръцете ми бяха целите омазани,но слава богу в колата имах мокри кърпички.И от вътре те гледат и се хилят.Поредния будала,който си пазарува в Техномаркет и си изнася и товари сам всичко.Сериозно се замислям дали в бъдеще ще вляза отново да си купя нещо от там…

  34. юни 12, 2008 1:41 pm

    Методи, нямаш много избор като се има предвид, че големите играчи на пазара са достатъчно големи за да задушат малките …

  35. юни 12, 2008 1:48 pm

    Щом в UK няма такава комисия, тази каква е ? „Office of Fair Trading“

  36. Замислете се permalink
    юли 7, 2008 12:27 pm

    Нормално е да няма качествено обслужване. Че къде го има? Хората на позицията продавач-консултант получават мизерна заплата, а насреша целодневно висене прав под заплаха от глоби ако случайно се облегнеш някъде. Там разбира се важи принципа – Тея няма да ми плащат, аз па няма да работя. Естествено всичко зависи от управниците, хората не държат персонала им да е компетентен, защото не могат да задържат хора с акъл, да не им плащат и да се отнасят с тях като отрепки. Не се сърдете на момчетата, просто фирмата предпочита такива. Силно се съмнявам че доста по-горе споменатия Иван още е там :). Успехи с избора на обект, не мисля че в България ще срещнем европейско обслужване, засега само европейски цени и изисквания, но български заплати и манталитет :).

  37. Никодем permalink
    юли 25, 2008 2:57 pm

    В Технополис Младост 4, София (дано да е само там) хич и не им пука дали някой ще влезе и ще купи нещо. Не всички служители са груби, но цялостната постановка е обърната с краката нагоре – ако ще рекламирам нещо, в белия свят се връща в магазина!Точка. Потребителят не го интересува преозеца на рекламацията – той или си получава парите обратно, или стоката се заменя на място!!!
    Миналата година връщах (замених) едно авто CD цели 5 месеца!В интерес на истината, г-н Недислав Недялков беше много любезен, но просто установения ред е такъв, а той е направен (побългарен) такъв. Стигнах и до шефа на отдел рекламации и след неговото обаждане вече си смених стоката, но трябваще да доплатя (да купя)…каквото и да е, даже и за 0.01лв, че стоката била купена на 29.12.2006 г, че не знам какво си още…Какво ме интересува това – стоката е в гаранция, имам си касовата бележка и всички документи…някои служители много се вживяват в ролято на хора с власт май че. А на това отгоре, не можех да доплатя с кредитна карта (въпреки,че така я купих), а само с пари в брой. Просто цялата им система е абсурдна, те го съзнават (че българинът още не е свикнал да си търси правата) и се радват на положението. Кой знае, сигурно и те перат нещо, сигурен съм, че никой и един месец да не купи нищо от тях, промяна няма да има

  38. genova permalink
    юли 29, 2008 12:45 pm

    Обслужването във веригите магазини наистина е под всякаква критика.Не съм съгласна,че консултантите не работели съвестно,защото им били малки заплатите.След като тази заплата не ги удовлетворява,нека си намерят друга работа,но търтеи никой няма да държи.Какво сме виновни ние клиентите тогава?По същата логика ,този продавач,ако отиде на зъболекар и завари човека в лошо настроение,значи ли,че той трябва да му потроши зъбите,само защото ще са малко парите,които ще изкара? Съвета ми е към собственици и управители на тези магазини: обучете продавачите си,защото са млади хора и е срамота ,че са неграмотни. Ако мислите,че това ще ви излиза скъпо,тогава правете по-пълно описание по етикетите на рафтовете,защото в повечето случай ,като попиташ нещо в магазина ,консултанта го чете от етикета или от опаковката/стига да има превод на български,иначе онемяват/. Никой не се е родил научен,всеки може да се ограмоти,стига да иска!

Коментари са забранени.

