Skip to content

Петъчна буря и бурни последствия

юли 7, 2006

Петък вечер – страшна вечер.

В София се изсипа порой. Имаше светкавици, гръмотевици и много дъжд.

Чинно изключихме компа (уви не чак от контакта). Но той се включил сам по никоето време от токов удар.

Равносметката: изгоряла мрежова карта, изгорял вентилатор на видеото. (това си е хвалба за който не е разбрал)
Компа си работи като слънце с новата си мрежова карта и без вентилатор на видеото. Само дето е на почивки да не се препече видеото.

Проблема обаче е в интернет доставчика, който вече 3-ти ден (от както се прибрахме) не може да си оправи връзката до нас.

Аз пък съм тъп и упорит клиент и звъня по 2-3 пъти на ден на поддръжката. И понеже не съм чак толкова компютърно неграмотна си прекарвам весело.

Стандартните въпроси: Рестартирахте ли си връзката а компютъра? Ама вие сте на рутера в „Хаджи Димитър“. Е как бе минке?

Нали на trace-а ми пише рутер младост? Ама е забавно да се пробват да минат по тънката лайсна.

Сега съм им се заканила, ако днес не са ми оправили нетеца в понеделник да вдигна скандал и да искам компенсации.

Аз тоя нет го използвам и за работа, освен за разни благинки…

И каква стана тя: 6 часа буря, 1 седмица без Интернет.

Коментари са забранени.

