Skip to content

Отчитане на топломерите

юни 26, 2006

Бързам да пиша докато не ми е минал яда…

Появи се бележка на вратата на входа: „на хх.06.2006 от 12:30 часа ще се извърши отчитане на топломерите. Такса 2 лв.“ хх естествено е работен ден за по-интересно.

На хх.06.2006 моя милост изпуска едно интересно обедно събиране и подпалва колата към вкъщи. Пристигам пред входната си врата. Поглеждам часовника си 12:23

Поглеждам вратата и на нея се мъдри бележка, която грубо звучи така: “ Пропуснахте обявената първа дата за отчитане. Следваща дата уу.07.2006. Поради повторното ни идване дължите още 5 лв.“

Поглеждам си пак часовника 12:24. Значи аз съм си навреме. А те кога, къде, какво и как не знам…

Естествено побеснявам. Слизам по стълбите от 7 до 1 етаж, та ако ги хвана още по етажите да ги убия.

На първия две съседки си говорят и от разговора разбирам, че още не са излезли от входа. В това време друг потърпевш съсед пристига и заедно ги оплюваме на по цигара. След което в 12:33 хукваме отново да ги „гоним“ по етажите.

На мен обедната ми почивка не е разтегливо понятие, като техния работен ден. Успяваме да ги „заловим“ на 3-ти етаж. Аз вдигам подобаващ скандал, че подобно поведение е непростимо. В следствие на лабилната ми нервна система идват първо у нас.

По пътя към седмия етаж, аз още бълвам змии и гущери, на което единият ми обяснява невъзмутимо.

– Ама ние идваме по рано, оставяме бележките и като стигнем до първия етаж, проверяваме по липсващите бележки, кой се е прибрал.

– Добре де ами ако аз си бях взела бележката и хукна обратно на работа? Защото някои освен всичко друго и работм!

– Ами иначе взимате бележката и ни намирате като сега.

Тук вече се отказах… В резюме от тук нататък събитията минаха както следва:

Влязоха у дома за 5 мин, като аз се чувствах на гости в това време.

Взеха ми не 2 лева а 14 (12 били някакъв абонамент за обслужване на един господ знае какво).

Счупиха ми капака на вертикалния щранг докато засичаха водомерите.

И бързо изчезнаха.

А мен още ме тресе.

2 Коментари
  1. ноември 2, 2006 10:03 pm

    Честно казано смешно ми е, но като си представя яда ти и не смея. Този цирк ми се случва по 2-3 пъти годишно. Омръзна ми да обяснявам на всеки – ВиК, фирми за топлинно счетоводство, интернет, кабеларка… и кой знае още кой, че моето работно време явно СЪВПАДА с тяхното, че аз съм техния потребител, а не те – моя.. ама резултат = 0. Веднъж минава ВиК за студената вода и за топлата като количество, а после… топлинното за загряването на топлата… това що за безумие е? …или аз нещо не разбирам? Плаща се на две различни фирми / лица да запишат едни и същи данни?! Също така, сега, когато е приключил отоплителния сезон се засичат последни сметки (при мен това бе преди около 2 м.), а преди започване на новия отплителен – пак идват да засичат?! Ама какво? Не ме бъркат 2-та или 5-тте лв, а именно това разкарване, защото то много рядко ми е в обедната почивка и ми е писнало да искам разрешение от щефа си за подобни безуми� 😦

  2. ноември 2, 2006 10:04 pm

    Ама смей се спокойно де… То и мен на смях ме избива, само че един истеричен такъв. Като на онези лудите, масовите убийци. И ми иде всичките да ги…
    А и сега като се препрочитам, ама то си е направо смешно, стига да му мине яда на човек 😉

Коментари са забранени.

