Skip to content

Отпускарски сезон….

юни 8, 2006

Дойде лятото и се започна: „Ех сеха като отидем на море!“, „Ах колко е хубаво на морето…“

Добре де ама мен не ми харесва, не ми е интересно. Двадесет години съм го гледала това море, ако не от брега, то през прозореца. Ами просто няма интрига. Не искам да цвъча като наденичка цял ден по пясъците и да кисна във водата.

И като кажа „Е море, като море“ хората се засягат. А защо да ги питаш. Нито е тяхно творение, нито им е собственост. Всеки има право на мнение.

Аз пък искам на планина. Ако може до язовир някъде. Хижичка или виличка, наоколо гора, поляни, горски ягоди, къпини, билки. Освен птиците други шумове няма. Няма ги досадните коли и тълпи от народ. Чист въздух и тишина…

Може даже да ловя риба по цял ден, ако се науча да хващам червеите за стръв (ако не ще ловя на царевица). И не заради улова. Просто ми действа едно такова успокояващо. Тихо, спокойно, седиш и нищо не правиш. Даже не трябва много да мислиш.

Размечтала съм се нещо, а то не се знае изобщо време за отпуска ще остане ли…

Но ако остане, ще е на планина задължително!

2 Коментари
  1. ноември 2, 2006 9:44 pm

    Един 8-ми декември ходихме до Трявна. Отседнахме в една къща – май ‘Змеева дупка’ се казваше или нещо такова. Та самата къща е от старите, но след ремонт. Наблизо има езеро или мини язовир, а нагоре почва гората. Приказно е пък и самият град е много готин.

  2. ноември 2, 2006 9:45 pm

    Следвайки безценния съвет, веднага издирих къщата. Вече имам контакти и дай боже ще почиваме там.
    Просто приказно изглежда ммм…

Коментари са забранени.

